Hanımlar 10 ayı geçtik gece mamasını 1 e düşürdük 2 gecedir çok şükür ama gündüz uykularını da 2 ye düşürmeye çalışıyoruz ancak sabah 9 ilk uyku ikinci 13:30 civarı ama ikisi toplam 2 saat gibi doğal olarak 3. Uykuyu istiyor ama uyusa gece uykusuna çok yakın oluyor bu seferde 20:30 gibi gece uykusuna geçiyor eziyet mi ediyorum acaba diye 2 gündür üzülüyorum 3. Uykuyu bıraktırma konusunda sizlerde durumlar nedir?