Anneler selam, 10 gün sonra ikinci çocuğum olacak. 40 ım çıktıktan sonra deri altı implantı taktırmayı düşünüyorum, araştırmalarıma göre koruyuculuğu yüksekmiş ve emzirirken de kullanılabiliniyormuş. Aranızda bu yöntemi kullanan, bu yöntemle korunan var mı? Tavsiye eder misiniz ?