Ozlemberkay canım benim benim kizimda reflu var yatak alma dedi basını yüksek tut dedi besigini icten aynı reflu yatakları gibi yaptim kenarında iki yastık koydum mama ile beslerken ben dik bi şekilde veriyorum ve hiç kıpırdamıyorum o şekilde bittikden sonrada hemen gazını almiyom duruyoz o şekilde sonra yatagina koyuyorum 15 dk sonra mizildaniyor kaldiriyorum gazını öyle cikariyo agizdan bide biberonla beslerken biberinun havasını yutmamasina dikkat ediyom ağızdan cikarirkan normal omzuma kusuyo sadece 1 kere fışkırarak kustu doktorda 1 den fazla olursa gel dedi