Deletedmom315 Kızlar 4 Mayista sezaryan doğum yaptim. Aşırı halsizlik var kemiklerim ağrıyor sanki normal mi bu ya. :(
LemanSeyma Deletedmom315 iki aya geçti benim halsizliğim normal canm ne kadar çok dinlenirsen o kadar çabuk ayaklanırsın