Kızım 7ay20 günlük. Doğduğundan beri memelerinde şişlik var. Arada geçiyor gibi sonra tekrarlıyor. Bu arada anne sütünden gecen kadınlık hormonundan dolayı değil. Çünkü doğduğundan beri mamayla besleniyor. Doktora göre şu an için anormal bir durum yok ama bu şişliklerin ne zaman tamamen geçeceğini merak ediyorum ve endişeleniyorum. Konu hakkında bilgisi olanlar varsa yazabilir mi acaba ?