Deniz_cinar
ANNE SÜTÜ, içerdiği PROBİYOTİK, kalsiyum ve vitaminler bebeğin hem gelişmesine hem de sağlıklı kalmasına yardımcı oluyor. Bunun yanında anne sütü, çocuğun ihtiyacına göre içeriği değişen bir yapıya sahiptir. Bu yüzden uzmanlar ilk 6 ay boyunca bebeğin yalnızca (!) anne sütüyle beslenmesi gerektiğini söylüyor.
Pardon da, doğal yollar varken neden ilaveten bebeklerimize başka bir şey verelim? Hani şuna benzer bu..vücudda vitamininiz iyi ama siz gene de kullanın 🤦🏼♀️ Anne sütünün önüne bu kadar teknoloji varken daha hiç bir şey geçebilmiş değil hanımefendi. Ve ayrıca kesin kavram olarak “kullanılmaktadır”
yanlış çünkü Avrupa’da veya başka ülkelerde anne sütü ile besleyen bebeklere kolay kolay probiyotik verilmemektedir. Fakat! Anne sütüne ek gıdaya başlayan bebeklerde, probiyotik takviyeler sürekli alınarak 18-24 aya kadar anne sütüne devam edilmelidir.
Durum bu yani 🤷♀️