Merhaba orduda umutta doğum yaptım çocuk doktorumuzu begenmwdim ilgili değildi gitmeyi bıraktık. Sonra cocugumu devlete götürdüm pamukçuk var ama az dedi ilaç verdi bitene kadar kullan dedi aradan 1 2 ay gecti pamukçuk arttı virüs sebebiyle gidemedik saglık ocagında karbonat dedi kullandım yok daha da çogaldı hastaneye gittik doktora gecmediğini söyledim dedi 5 gün kullanıp attınız değil mi dedi yok dedim böyle dediniz atacaktınız dedi şimdi özel verdi sprey yine coğalıyor orduda çocuk doktoru tavsiye edebilir misiniz ilgili