Serife00 Kaç sene önce gripten insanlar ölüyormuş biliyor musunuz? Bildiğimiz grip.Sayısız insan ölmüş çünkü aşı yokmuş,insan vücudu o virüsü bilmediği için savaşamıyor ve yenik düşüp ölüyor.En yakın tarih Son bir yılda gripten ölen kaç kişi duydunuz? DAha küçükken aşılar sayesinde vücudumuz bu tür virüs ve bakterilerle tanışıyor ve savaşmayı öğreniyor ki ileride o hastalığı olursak bünyemiz yenik düşmesin kimseye bir şey olmasın diye.Allah korusun ileride sizin çocuğunuz böyle bir hastalık kaparsa vücudu daha önce bununla tanışmadığı için nasıl tepki verir biliyor musunuz? İyi sonuçlar olmaz..
Ondan bundan duyup sağlığımızı tehlikeye atmayın,araştırın,öğrenin,düşünün.