merhabalar kızlar. sezeryan olalı 6 ay geçti sağ tarafımda şiddetli agrım var 4 5 saattir geçmedi. üstelik dikiş yerimin üst ve alt kısmında belirgin şekilde çizgiler var. 10. gun kontrolde çıkartılan pansumanın yeri gibi sanki. o bölgede şişlik var sağ tarafım kasıklarım cok agriyor bacağıma ve böreğine doğru ağrı vuruyor. ayaga kalksam şiddetleniyor yatsam gene devam ediyor. suan evde tekim eşim 24 saatlik görevde. bebegimle yanlızım. ancak yarina gidebilirim hastaneye. bu ağrı sezeryandan mi yoksa başka birseyden olabilirmi ne yapabilirim lutfen yardim edin. şimdiden teşekkürler