Arhan-Tansu Merhaba Arkadaşlar sarılık 10 da şu anda 5 günlüğüz ama emzirmeme rağmen Yüzü sarı Anne sütü dışında iyi gelebilecek bir şey var mı 🙁
Oglusm Arhan-Tansu Canım benim bebeğim 3 günlükken değeri 10 cıktı sarılık 5.gün tekrar gittik 9a düşmüş dediler sürekli emzirceksin baska caresi yok sıkma canını her bebekte oluyor 18e cıkarsa tedavi görüyormus doktorum öyle demişti. Sürekli emzirmeye calıs
Haribo42 Arhan-Tansu sarılığı yüksek değil korkma canım sen her saat emzir bu günler hızla geçicekk ne kadar istiyosa o kdr ver🌈🎈 hayırlı ugurlu olsun güzel anne o daha cennet kokuyodur bol bol kokla🧸
hmyrasln Benim bebeğimde de vardı sık sık emzirin bizim yaklaşık 3 aylıkken geçti tamamen yüzünde filan uzayan sarılık olmuş ama telaş yapmayın bi sıkıntı olsa doktor söylerdi zaten , bize doktor sabır edecez bunun için dedi sizinki hemen geçer inşallah
Seymabyrm hmyrasln canım bizde 37 günlüğüz hala geçmedi sarılığı uzayan sarılık dedi bizede kan tahlilleri falan yapıldı temiz çıktı şükür değeri 7 ydi en son korkuyorum bişey olur diye nasıl geçti sizinki yükselme falan oldu mu
Arhan-Tansu hmyrasln İnşallah canım kafama çok takıyorum evet 18 olursa alıyorlar Allah korusun oda beni çok stres etti doğduktan sonra 2 gün emmek istemedi . O yüzden suanda memeye tutunmaya çalışıyor az az emiyor
hmyrasln Seymabyrm çok geçmiş olsun bizim de aynıydı bi ara 7 e düştü zamanla düşüyor Allah’ın izniyle en son sadece yüzünde kalmıştı 4 aylık olmak üzereyiz bu süreçte hastaneye çok gidemedik bu gittiğimizde doktor geçmiş dedi çok şükür bi de 5 hafta erken doğdu benim bebeğim ben de geçmedikçe telaş yapıyordum ama korkacak bişey yok Allah’ın izniyle geçecektir sizinki de bi de sağlık ocağındaki doktor anne ve babanın kan grubu birinin A diğerinin 0 olursa da uzar dedi bizimki öyle gerçekten eşimle ,A -0 uyulmazlığı oluyormuş
Arhan-Tansu Seymabyrm ben hastaneden ayrılmadan doktor geldiğinde sarı biraz dedi ardından hastaneden ayrıldığımzda Ki değer 5.7 yken bugün kontrolde kan testinde yani 10 çıktı 🙁 morelim cok bozuk dua ediyorum çok sizinde inşallah düzelir 🙁
Arhan-Tansu hmyrasln bizde yok kan uyuşmazlığı ama değer yükseliyor 🙁 emzirmeye çalışıyorum kısa kısa emiyor daha yeni doğduğu için cok dua ediyorum
Seymabyrm Arhan-Tansu canım moralini yüksek tut sütünü etkilemesin Rabbim şifalarını versin bol bol emziricez bol bol dua edicez 🙏
hmyrasln Arhan-Tansu yeni doğanlar da öyle oluyor ya zamanla uzuyor emme süresi emdikçe geçecektir inşallah
Seymayusuf Arhan-Tansu bizimde 7 günlukken 12yfi suan 13 gunluk oldu surekli emziriyorum ben azaldi gibi sukur seninde yuksek degil her bebekte oluyor sanirim bende cok stres etmistm ama
Mom090 Arhan-Tansu evet çünkü mama ile daha çok doyuyor emzirip mama takviyesi üstüne yaparsan kesin düşecektir ✌🏼
Hacerevgin Arhan-Tansu benimde bebegim 3 günlükken 13.8 çıkmıştı sizinki hic birsey değil ben mama verdim geçti çok şükür uyuyorsa uyandır memeyi çok alamiyordur cenesinde gücü yoktur yorulup bırakıyordur biraz mama verirsin sarilik düşsün tekrarlamıyormuş zaten sonra tekrar memeye dönersin :)
kbraayusf üzülüp telâş yapmayın hiç zaten dr lar sık sık kontrole çağırıyo tedirgin olduklarında. biz 2 hafta 2 3 güne bir kontrole gitmiştik geçmedi uzayan sarılık dedi dr korkmayın değeri de yüksek değil 3 aya geçer dedi biz çok tedirgin olduk etraftan herkes bişi dedi oğlum sürekli uyuyordu falan tedirginlikle bazı yanlış uygulamalar yaptım(yanlış olduğunu bile bile) etrafın konuşmasından bıkıp şekerli su falan verdim ama dr ün dediği oldu 3 ay da geçti sarılığı o yüzden sakın olun sadece emzirin sık sık 1 saatte bir uyanmasa da siz uyandırın emzirin
Gamze-Eliz Arhan-Tansu hiç üzülme canım sütüne yansır bende doğum yapalı 25 gün oldu hastaneden çıkarken degeri 5 di 1 hafta sonra 10 buçuk cıktı ama sürekli emzirdim 2 saatte 1 saatte emzirdim 1 hafta sonra tekrar gittik 9 a düşmüştü şimdi cok şükür daha da düştü yüzünden damaklarindan anliyorum. Sizinde emdikçe geçecektir çok çok ileri giderse mama takviyesi yada ışın tedavisi yapıyolar. Bi de kayısı hoşafı iç o sarılığa iyi geliyor. Ben öyle yaptim faydasını gördüm. Güneş e de çıkar 5 dakika o da iyi geliyo. Hepsini denedim öyle atlattım tavsiye ederim.
Arhan-Tansu hmyrasln Ya evet yenidoğanlarda olan bir durum ama insan çok üzülüyor hastanede kalması falan Allah korusun olmasın ben bugün kan aldırmasını izleyemedim 🙁