Yamaç Ali diye seslenince kulağa hoş geliyor bence 😇 bende iki isim seviyorum hem uzun olmasının bi önemi yok ne var ki uzun olsun 😅benim oğlanın adı da Yiğit Selim 🥰 çokta uzun değil yani zaten büyüyünce ikisinden birini ya da sevmezlerse farklı bi isim tercih ediyor bazı çocuklar kendi tercihleri işte 🤔