Damla_aydin Kızlar 7 aylık bebegim var emziriyorum adetim 2 gün geçti test yaptım pozitif cıktı. Son adetim 2 nisan . Ultrasonla doktor vakti kese falan göremedik beta hcg 72 cıktı . Dış gebelik olabilir dedi. Başına gelen var mi??
Deletedmom727207 Damla_aydin Ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde beta hcg değerim 56ydı şuan kese zaten görünmez
Derinkomm Damla_aydin şu an kese için erken ama doktor rahim duvarı kalınlığına bakmıştır ordan tahmin edebilir kesin olmasa da. Ben iki hamileliğimde de değer küçüklen gitmiştim rahim duvarı güzel kalınlaşmış yüzde 95 dış gebelik değil rahim içi sağlıklı gebelik gibi duruyor demişti mesela. Öyle bi tahmin mi yaptı sizinki de?
Damla_aydin Deletedmom145 hayır canım vajinal bakmadı . Ama betamı som adet tarihime göre düşük buldu.
Damla_aydin Derinkomm son adet tarihine göre betayı düşük buldu canım. Rahimde zaten bisey göremedik. Beta 100 ler de olması gerekirdi dedi .
Derinkomm Damla_aydin geç döllenmedir benim iki hamileliğim de öyledi bunda bi sorun yok ki. Rahim duvarına bakması gerekirdi bence başka bi doktorla yoluna devam etsen daha iyi çok özenmemiş sanki.
Deletedmom145 Damla_aydin bekle bendede oyle oldu.sen hemde çok erken gitmişsin.belki geç dollenmedir. Ben 6 haftalikken gitdim .son adet tarihine goreydi boyle ultrasionda 5 haftakik cikti ama cok minikdi kese.doktor bu kalmaz dedi .2 hafta sinra gedince aynen 5 haftalik duruyodu.eve geldim kanamam oldu 1 hafta hic birsey yapmadim.bi gece sanciyla durdum biz kalp atsiini dinleyememişdik hemde.gitikkde kalbi durmus dediler kurtaj oldum malsef