Aass bizimki de yapışıktı 15 aylik olan oğlumun kendi doktoru takip edelim olmazsa ameliyat demişti, yenidoğan bebegimi baska bi cerraha sünnete götürünce büyük oğlumuza gösterdik yapışık yeri açtı ufak dokunuşla sargı beziyle felan suan krem sürüyorum kırmızı baya ama çok fark etti düzeldi 4 gün oldu,bide ice gömülüyor olması yağlı olmasından kaynakliymis bi problem degil zamanla duzelir büyüdükçe dedi doktor inşallah..