Batu37 canım benim hamilelik çok şükür sorunsuzdu rahattım, bebek de karnımda çok akıllıydı, hatta bazen unuturdum hamile olduğumu, pek hareket etmezdi ama bi doğdu kolik 🤭😅😅4. Ayımız bitecek hala gazlı ve kolik . Hatta ileri derecede kolik dedi doktorumuz .Bu atak döneminde de daha beter oldu , yani hamilelik süreciyle pek alakalı olduğunu düşünmüyorum🙂