Songul1996 keşke her insanın kslbin de merhamet olsa.
Ben böyle olayları duydukça yaşama sevincim kalmıyor ben yolda karınca görünce yol değiştiren insanım.
Bunları nasıl yapabiliyorlar aklım almıyor.
İki kedim var tüylerine bile kıyamam gözlerinin içine bakıyorum aynı şekilde sokak hayvanları için de öyle onlar açken ben ev de yemek yiyemek bunlar nasıl yapabiliyorlar