Haticekkbkr Arkadaşlar 38 gün önce doğum yaptım. Göbeğimin çevresindeki halka şeklindeki siyah renk değişimi hala açılmadı. Göbeğimin rengi böyle mi kalacak. Herhangi bir krem falan mi kullanmam gerekiyor.
Derin34 Haticekkbkr sağlıkla büyüsün bebeğiniz 🥰 ben 4,5 ay önce doğum yaptım, siz söyleyince baktım ne çizgi ne de karartı kalmamış. Hiç birşey yapmadım, doktorum zamanla gideceğini söylemişti öyle de oldu 😊Ama 1 ay öncesine kadar vardı öyle diyeyim
Limonlusu Haticekkbkr bebeğim 3 buçuk aylık yeni yeni azalmaya başladı 😊 kendiliğinden geçecektir. Sezaryen dikiş izinizden rahatsız oluyorsanız da contractubex krem kullanabilirsiniz
baturalpim Haticekkbkr guneste bronlasirsin sonra soyulur ya onun gbi soyuldu gecen gunn dusta. 3ay oldu benimde kese yapar gbi yaparsaniz deriler soyuluyo
Ssultannn Limonlusu o krem işe yarıyor mu acaba doktorum bana dermatix verdi henüz kullanmaya başlamadım gerçi