Husnemahir yavrusununannesii 1 saati geçirme canim 30 cclik miydesi cok fazls deil . Biberon verme sakin nie emzirmuosn hem. Istedikce emzir sarilik olmasin dikkat et
Urazinannesii yavrusununannesii ilk başlarda tutamama olabiliyor bende yaşadım ama bir şekilde tuttur emzir
Bsecill yavrusununannesii ilk etapta 30 cc yeterli oluyor göğsünüzü tutturabilirseniz sizin şçin daha iyi olur bebeğin emmesiyle sütünüzde artacaktır
yavrusununannesii Husnemahir emmese sorun var tutamyr sarılık var zaten malesef 😔 yarın belli olacak tedavi alıp almayacağı
Husnemahir yavrusununannesii benimde oyleydi kac kere ağlama krizlerine girdm ac kalacak die kasik biberonla verdim elimle sıkıp damla damla agzna damlattm vazgeçme bisekilde vermeye çalış sütünü ins bol bol emdigi günlerin gelir
Sum15 Gak dese emzir guk dese emZir ilkel bi canlı o. İki saat bi saat bekleme. İki saatte bir yetişkin olarak bizler öğün yapıyoruz. Hele sarılık varsa on beş dakikada bir bile emzirebilirsin öyle düşün. Bi kuralı aralığı yok.
Sakir01 Slm biz hem mama hem meme ile başladık ilk mama 30 cc başlattı dr memeyi emmese bile mutlaka temasta zorlayın birde gerçekten 2 saatten fazla uyutmayın sarılık varsa 40 cc sütü 1 saatte 20cc 2. saate 20 cc paylaştırarak verin