Kuzubebek Iyi gunler anneler.bebegime zorla birkac damla su icirebiliyorum bardakla denedim olmuyor biberonlada isremiyor.nuk alistirma bardagi almayi dusunuyorum.biraz pahali kullanan varmi ise yariyormu
espalp Kuzubebek avent damlatmaz bardak kullanıyoruz penguen model. Benimki de su içmeyi sevmiyordu biberonla falan. Bunu görünce karşıdan ağzını açık heyecanlanıyor
Mother espalp penguenli bardak 12+ yazıyor yanlışlıkla onu almısım ek gıda alısverişimde acaba kacıncı ayda kullanmaya başladınız 6+ almam gerkeir mi acaba diyemerak ettim 😊
TheLittlePoncik Kuzubebek mamajoo alıştırma bardağı kullanıyorum memnunum damlatmıyor Avent e göre daha uygun fiyatı
BrcnBlgn Kuzubebek Benm bebegmde ixmiyordu alistirma bardagi cesitleri aldm yine icmedi en son suslu kucuk kahve yani su bardagina su koydum cazip geldi o bardakla icio artik
Betiferi34 Kuzubebek bebeğiniz kaç aylık? Arkadaşımın bebeği de hiçbir şeyle su içmiyordu.alıştırma bardağı var kendinden pipetli ondan aldı ve şuan su içmek için can atıyorr:) pipetli içemez diye düşünmüştük ama unutmuşuz çenesinin ne kadar kuvvetli olduğunu:)) sizde deneyin isterseniz.
espalp Mother 6+ aldık biz. Alışması birkaç gün aldı. Biberon gibi az gelecek sandı. İlk birkaç kez boğuluyordu hık dedi kaldı🤣 şimdi alıştı akış hızına. 12+ çok daha hızlı gelir diye düşünüyorum
Kuzubebek Mom_93 anladim 😁biberonlaeimiz.avent ama bu kez 80 liralar vermiyeyi diye farkli arayislara girdim
Mother espalp çok teşekkür ederim oğluma daha biberon bile hiç vermedim 4bucuk aylık suan da anne sütü yetiyor diye daha da zor olacaktır sanırım ben 6+ da bakım en iyisi diğerini de sonra kullanırım😊