Merhaba annelerin😍 kızım 1 yaşında ve benm göbeğim hala var hamile kaldığında 45 kiloydum doğuma kadar 63, oldu şu an 54 ,kiloyum minyon tipli olduğum için kilo güzel oldu ama bu göbek sanki ,6 aylık hamileyim😏😊😊 göbeğinizi nasıl erittiniz bunu başaranlar bize yardmci olsun lutfen 😘😘😘😘