Denizavkan Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık oldu doğduğundan beri sürekli yan yatırdım şuan sırt üstü yatiriyorum sırt üstü yatınca çabuk uyanıyor ama yan yatırınca gayet iyi uyuyor yan yatmak istiyor bu sorunu yaşayan var mı aranızda
GokturkAlp Denizavkan Evet bebekler genelde yan yada yüz üstü yatmayı severler. Ben yetişkin olarak bile sırt üstü uykuya dalamıyorum,uzun süre sırt üstü yatamam.Bebişlerin böyle yatmak istemesi bence normal.
Ebruayd1n Aynııı biz 🙄 7 aylık olmak üzereyiz hala sadece yan yatıyor sırt üstü yatınca hemen uyanıyor 🤷♀️🤷♀️
Denizavkan GokturkAlp bencede yan yatmak istemeleri normal ama doktorlar belli bir aydan sonra yan yatırmaya tavsiye etmiyorlar bebeklerin bel sırt kemiklerinde eğrilik olmaması için bu yüzden bende sırt üstü yatırmak istiyorum kızım yatmıyor
GokturkAlp Denizavkan Yatağın yapısı önemli yatma şekli önemli değil.içine gömülen bir yatak olmayacak o zaman iskelet sistemi gelişimi olumsuz etkilenir.