ltfydnz bir dönem biz de böyleydik tam da anlattığınız dönemler 3,5-4,5 aylık dönemlerinde. Sabah bizimle uyanır akşam bizimle yatardı. O dönem stresliydim haddinden fazla kafama bazı şeyleri takardım ve bebeğime de geçtiğini anladım. Ne zaman relaks kafa için çabaladım ve ne olursa olsun sakin kalabildim o zaman rutinlerle uyudu. Meme oyun kitap okuma ellerle oyunlar parmaklarla oyunlar derken hoooop uyuyordu. Atak dönemlerinde de ben gündüz ve gece yanında olduğum zaman yerine koyup uyanmaları son buldu. Alt değiştirme pijama giyme kışın iki günde bir banyo yazın her gün. Banyoda artık ayağa kalktığı için uzun uzun oyunlar. Dış kapıyı kilitleme odanın perdesini çekme ışıkları söndürme babaya görüşürüz el sallama iyi geceler deme, tabi o demiyor ben diyorum görüşürüz diye o el sallıyor falan böyle kendimizce bir rutin oluşturduk,8.aydan sonra düzene girdi. Ondan önce düzensizdi. Eğer kafanıza taktığınız bi şey varsa bu yetişmeyen ev işleri bile olabilir, stresiniz de yansır bebeğe. Bu benim tecrübem; paylaşmak istedim belki fikir olur size de. 💙🧿🦋