Gmzomr
[bilinmeyen] Canım elinde bepantholun pişik merhemi yada sudocrem varsa ondan sür benim eşiminde iş yerinde bacağında ufak bi yanık olmuştu iyi gelmişti bide evinde aloevera bitkisi varsa onun içinde ki jel kısım da iyi geliyo ama bebişe uygun olur mu onu bilemiyorum
Ata0707
[bilinmeyen] silverdin yanıklarda çok iyi
Arzuuuu
[bilinmeyen] silversin tavsiye ederim sabah akşam sürerseniz düZelecektir . Çok geçmiş olsun
Ata0707
[bilinmeyen] onu bilmiyorum ama eczaneye sorarsınız
Sltn
Anestol de iyi gelir yanik kisma çok yapışık şeyler giydirmeyin.takip edin su toplar patlar açık yara gbi olurda iyilesmezse doktora götürün mikrop kapmasin.geçmiş olsun.
Arzuuuu
[bilinmeyen] biz bebeklere de kullanıyorduk hastane de bir önceki sürdüğünüzü temizlemenizi öneririm ondan sonra yenisini sürünüz
Sltn
Hametan yazacaktim cevabı düzenledim.
AslhanDivarc
[bilinmeyen] aloavera da sürebilirsiniz
Arzuuuu
[bilinmeyen] ben silverdin öneririm bi doktorumuzda hametanla yaptırırdı yanık pansımanalrını ama elinizde olanlardan da bepanteni tercih etmenizi öneririm
aybikreis
Derin yanık oluşursa iz kalmaması için madecassol krem sürebilirsiniz geçiremediği tek şey aşk yarası derler 😊
Dogalice
[bilinmeyen] canım hametan 😊 hastalıktan antibiyotik kullanmıştık.O da çok fena pişik yaptı ve kızımın pişiğini bir tek o geçirdi.Herşeye yarıyor.
aren61
[bilinmeyen] zeytınyag nısasta karstr sur ız vs klmz gecer
Rabiays
[bilinmeyen] canım lasinya çizgiötesi diye bi markanın aynısefa kremi yanıklara bire bir yandığı anda sürersen ne şişlik ne kızarıklık sonra sirersende geçiriyor internetten bakabilirsin 40tl fiyatı ama muhteşem her annenin elinde bulunması gereken bi krem
Aybk
[bilinmeyen] aloevera sürebilirsiniz çok iyi geliyor