Emekc benim bebeğim bir aylık.dün mastit belirtileri vardi göğsüm cok agrıdı halsızlık yorgunluk titreme vardı sabah ögle akşam sagdım göğsümü 30 cc falan cıktı cok cıkmadı ama bugun agrım aZaldı şükür. Normalde de sağıyordum hergün ama neden öyle oldu anlamadım. Sağmak önemli bence ya