24 günlük bebeğim yüzü çok kötü oldu gün geçtikçe çoğalıyor vücuduna da sarmaya başladı sivilce gibi ama kıpkırmızı kafasında yüzünde kulak içlerinde şimdi boynundan aşağıya doğru inmeye başladı neyin nesi bu kızlar bilen varmı Bi kaç kişi pis biri bakmıştır diyo