Eslem_eralp1 40 günlük bir anneyim sezeryan oldum son bir haftadır bütük tuvaletime çıkarken canım çok yanıyor resmen bağırıyorum ölüyorum yara var gibi ama tam olarak bilemiyorum tabi neden olur bu yaraysa neden olmuştur ne yapabilirim çözümü için yardımcı olun lütfen
Dilan_lorin Eslem_eralp1 benimde öyle oldu önceden de kabizdim 1 hafta gidemedim sonra hemoroid oldum şuan kanamalı çok fena ilac da kullanamiyorum sutume gecer diye
Eslem_eralp1 Dilan_lorin hemoroid ne demek acaba.tam tuvaletimi yaptıgim yerde yara var diye düşünüyorum
melcay Eslem_eralp1 googla yaz bak cnm. Sezaryenden sonra çok ıkınmamak gerekiyor iç dikişlerin açılabilir, ağır şeyleride kaldırmamalısın, yüksek yerlere uzanmamalısın. Benm 2,5 ay oldu hala acır dikişlerim 😔 doktora görün bence yaşadığın sorun için.