Arkadaşlar bebeğim 5 buçuk aylık. Bugün kızım eşimle oynarken eşimin ağzına vurdu alnını bir anda oldu anlamadık anında kızardı alnı. Tabii çok ağladı yavrum. 😪 Soğuk kompres uyguladık hemen. Ama az önce kustu. Kusması iyi mi? Doktorumuza yazdık ama hala dönmedi. Takip edicem ama korkuyorum. Başına gelenler yazabilir mi??