TalentedMom imgesi o zaman bir yanlışlık var sağlık ocağı özel aşı İçin genelde başvurmuyor ücretli olduğu İçin
Fatma_FLZ imgesi 2 aylıkken kaç aşı yaptılar 3 tane yapılıyor Acaba 2 yaptılarsa birini şimdi mi yapacaklar
Suuuuuuuuu imgesi zaten çocuğunuz 3 aylık değil ve size verdikleri tarihte bebeğiniz 4 aylık olmuş oluyo ve 4 aylık aşıları için sizi çağırmışlar belliki. Çünkü artık kalabalık olmasın diye önceden arayıp randevu veriyolar o saatte gidiyorsunuz