tugbadm canım sordum kan alıcaz dedi. Bazı hastanelerde de kakadan örnel alınıyormuş bizimki kandan bakçak ama. Benim bebeğimde 4 ay 25 günlük beni hiç emmedi hep mama yiyor. 40 günlüklen beri böyle yüzünde be göbek kısmında aynı kızarıklıklar var. Pütürlü şekilde. İlk zamanlar sıcaktan dedim, sonra deterjan dedim, sonra cild kuru dedim ama alerjiymiş yani bakalım neye alerjisi çıkacak