Parsmls
öncelikle maşallah diyelim 🧿☺️
benim bebeğim de 2 ay 10 günlük.
gündüz uykularında çok karışmıyorum ben zaten bu aralar pek gündüzü düzene sokamadık. Ancak gece uykusunda akşamları 8 de yatırmaya alıştırdığım için mutlaka 12 gibi kaldırıp emziriyorum. Çok kıpırdanması oluyo çünkü. Bir de sahurda kaldırıp emziriyorum 3-4 gibi. Sahurdan sonra da zaten maksimum 7.30 da uyanmış oluyo. Doktorum ilk 1 ay sarılığı olmasın diye sık sık uyandır dedi sonrasında kendin ayarlarsın bi şekilde demişti. Düzeni bu şekilde kurdum bende ☺️