Benim de iki hafta kadar sürmüştü acosı, ağrısı. Hiç bir sekilde oturamıyordum. Ama kısa sürede geçti. Baticonla temizleyip kurutuyordum her wc sonrası. Antibiyotikler ve ağrı kesicileri aksatmadan kullandım geçti çok şükür senin de geçer kısa sürede merak etme.