Iyi günler, 5 ay 10 günlük kızım var, yaklaşık 6 kilo, süt ve sut ürünlerine alerji şüphemiz var, meme reddi yaşadığımız için sütü sağıp biberonla veriyorum, dusuk kilolu ildugu icin günde 1 defa da mama veriyorum, 2-3 gündür içtiği süt mama miktarlarını azalttı, bugün 4-5 saate bir 20 30 40 cc içiyor bırakıyor devam etmiyor, ısrarcı olmalı mıyim, ne yapmaliyim? Basina boyle bişey gelen var mi?