melissaaa hiç guleceģim yokty canim😂😂😂😂Benim kiz kardeşim o ultrasion fotoduna bakarak abla,bu bebekmi gerçekten dedi.17 yaşinda kendisi.Evet dedim nolduki.abla uzayliya benziyo bu bebe neden boyle diye kahkaha atti bende sinirlendim ee sana benziyo işte dedim.sen doģdukda kopeye benziyordun dedim 😂😂😂😂ah hamileyken neler demişim kiza.Simdi bana diyince ozur diliyorum kizdan 🤭🤭