Space Evladı emzik kullanmayan bir anneye olarak bende aynı çıkmazdayım. 13 aylık,kendi kendine uyuyor ve uykuda geri dalmayı biliyor. Ama gel gelelim dalamazsa meme olmadan çok zor uyuyor yeni yeni başladı bu huyu.Bence yapmamız gereken direnmek, ağlasada meme vermemek çünkü kalite uyku uyuyamıyor meme için sürekli uyanınca. Ben bu hafta eşim gece vardiyasında,bunu uygulayacağım. Çünkü başka yolu yok.