Anneler meraba kizim 46 günlük sut alerjisi cikti yuzunde yanik gibi kizarikliklar sonra kabuk baglamaya döndü doktorum süt alerjisi dedi benim kendi sütüm kesildi sma optipro kullaniyorduk fakat bugunden itibaren bu diyet mama Neocate ile 2 hafta deneme yapalim tadi kokusu kötü icine pekmez yada vanilya damlatın dedi ben pekmez koydum icti
İcti ama surekli kustu inleyerek geyirmeye calisyor cani yaniyor sancidan doktora soyledik ilk sefer icin takip edelim 30 cc verin aciktikca dedi kullanan memnun kalan var mi acaba :/