Elf_hamza canım benim ilk çocuğumda bende o durumu yaşadım bide saçları yoktu.
dediğin gibi kafası vucuduna göre çok sıcaktı. doktora götürdüm doktor dediki, bebeklerin kafası vucuduna göre hep sıcak olur sizin bebeğiniz kel diye daha da çok hissetmeniz normel demişti