Zeyzey2020 Merhaba kızlar 3 ay 12 günlük bebeğim var ve oturmaya çalışıyor sizin de var mı böyle bebekleriniz oturmaya çalışıyor mu acaba ve bu normal mi 🙄
Besteninannesiii Zeyzey2020 benim kızım da 3 ay 23 günlük, oturma değil de kafayı kaldırıyor yatırdığımsa. Sanki doğrulmaya çalışır gibi. Ama yine de erken geldi bana , zorlamıyorum ben
imgesi Zeyzey2020 tabiki normal canim… zaten yari oturur vaziyette tutablrsiniz artik.. herhangi bisakincasi olmaz
Zeyzey2020 Besteninannesiii ayaklarıyla destek verip oturmak için zorluyo kendini bir iki kere oturttuk rahat ediyor bende erken olduğunu düşünüyorum ama çok istekli oturmak için 🙄
Zeyzey2020 aybukemom kucakta tutuyorum öyle artık bende ne yapım rahat ediyor herhalde öyle ama oturtunca da öyle kalıyor
Zeyzey2020 aybukemom yok öyle dakikalarca değil zaten 10 sn 20 sn falan korkuyorum bende beline bişey olur kemik yanlış gelişir diye ama genel olarak merak ettim doğru mu oturmaya çalışması diye