3 ay 10 günlük kızım var. sol göğsümü zaten hiç rahat emmezdi. En son ayakta gezerek emiyordu. Sağı severek emiyordu. Dünden beri onu da emmek istemiyor. Gece emzirebildim. Ancak gündüzleri emmiyor. Sabah 7 de emdi. 7 saattir aç ama huysuzluğu her zamanki gibi. Normal gündüz uykusu uyuyor. Bir de baş parmağını emmeye başladı. Emzik emmiyordu. Baş parmağını emince emziği tekrar denedim onu da emiyor ara ara. Neler oluyor anlayamadım. Bir de sütümü sağmalı mıyım? Mastit olmadım hiç. Ağrım da olmuyor çok şükür