Merhaba anneler. Bebeğim 2 ay 6 gunluk ve düne kadar hıc ama hıc pişik olmamıstı. Bu hafta aşıya gıttık ve doktorumuz hamazınc dıye bır krem yazdı pişik için mukemmel bır kremmiş ben normalde sebamed ve zeytınyagı kullanıyordum ve cokta memnundum boyle bır talebım olmadı yanı tamamen doktor kendı ıstegıyle onerdı ve yazdı bızde aldık deneyeyım dedım. Neyse sürdüm ıyı hos hıc bır sorun yasamadım gun boyu.gece son olarak yıne sebamed surdum.gece altını actıgımda ne goreyım bebegımın poposu kıpkırmızı ılk defa pişmiş şok oldum 2 aydır pişik yapmayan sebamed pişik yapmıs.acaba krem degısıklıgı yaptıgım ıcın mı bu sekılde oldu boyle bır durum yaşadınız mı sızce hangı kreme devam etmelıyım farklı farklı sürünce boyle bır sorun oluyor demekkı ama gerı sebamedı surmeyede korkuyorum acıkcası nasıl olacak bılmıyorum acaba hangısı kötü etki etti tam olarak çözemedım