Glin89 sabah kalkınca kahvaltı yapıyoruz, öğlen yemeği, daha sonra ara öğün, akşam yemeği sonra meyve yatarken kaşık maması yada muhallebi gibi bişi veriyorum. eskiden yumurtayı çok güzel yerdi yumurtayı yemiyor uzun zamandır çorbalarına koymaya çalışıyorum. Öğlentemeğinde de genelde çorba yoğurt veriyorum yada dünden kalan yemeğim varsa onu yiyor akşamda bizimle beraber akşam yemeğini yiyor. Ara öğün olarak da evde yaptığım kek kurabiye yada kuru meyve vs… mesela bugün iki tane muz yedi öğlen tarhana çorbası yoğurt yedi kahvaltısını yedi bazen de hiç yemek istemiyor kilosu baya yüksek ama yine de yemediği zaman çok üzülüyorum ve yıpranıyorum