Nurztekin EzgiAli değişiyo benim canım. bazen tek gögüsten 120cc geliyo bazen iki gögüsten 120 cc geliyo ama ondan az geldiği olmadı hiç
emircinarinannesi EzgiAli ben emziriyorum 20 gunluguz hic sagmadim . sagip kontrol etmek gerekiyormu ? sizler biberonla mi veriyorsunuz ?
Gorursensoyle EzgiAli 1ay 5 günlüğüz yek gögsümden 40cc 35cc çıkıyor ama doyuyo kızım kilo alımı da iyi maşallah
EzgiAli Nurztekin masallah ya benim tek gogusten 30 cc ikisinden 60 anca bu zamana kadar artar dedim ama bundan sonra artacagini dusunmuyorum 😞
Nurztekin Elfela dun eşimle bebeğimi anneme bırakıp alısverişe gidecektim sabah 8 de emzirdim anneme gittim kahvaltı yaptım sütümü sagdım saat 11.00 dı sagdıgım tek gögsumden 120 cc cıktı diğer gögaü sagmadım gelince emer diye
Nurztekin EzgiAli ben bol su içiyorum belkide ondan çok çünkü gunluk 3 litre ve üzeri su içiyorum tatlıda cok yiyorum
EzgiAli emircinarinannesi benim sutum yetersiz oldugu icin mama takviyesi yapiyorum herzaman sagmiyorum benimki meraktan ne kadar cc ciktigini gormek icin 😊 sagdigimda evet biberonla veriyorum
Sznklc EzgiAli benim bebeğim 1 aylık. Benim de 2 göğüsten 60 cc ancak çıkıyor. Siz mama veriyorum deyince tereddüte düştüm. Ben vermiyorum doyuyor gibi. kilo alımı da çok güzel gitti şimdiye kadar ama ilerleyen zaman için ne olur bilmiyorum 🤷🏻♀️
domatesim EzgiAli aynen ben de iyice göğsüm dolunca meraktan sağdım 75cc çıktı ya. Mama da veriyorum. Keşke çoğalsa
GmzSnn [bilinmeyen] artar artaaaar sen o LokmaLarı az az farkedicen merak etme sen ben sana sonsuz güweniyorum 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Cansu425 GmzSnn nasil arttiriyorsunuz kizlar anlatin bakalim masallah masallah benim ikisinden anca cikiyor o oda 4 saat emmesse Ve ben deli gibi su icen bi insanim her goren sasirir bana 4 litreyi geciyor bile 🙈
EzgiAli Gorursensoyle benimki 60 cc sut icip ustune 60 cc mama yiyo 2 stte bir 120 cc yiyo yani sutumle asla doymuyo 🤷♀️
GmzSnn Karen bacım sabrederek yediğinden kısmayarak hem emzirip hem sağarak asLa saati geçirmeden düzenLe iLerLeyerek pes etmeden boL boL su içerek we azimLi oLcan
Elfela Benim oglan yarım saatte bi emmek istiyo hiç öyle 2-3 saat bekleyemiyoruz ki gögüsüm dolsun.. napcam bilmiyorum
EzgiAli [bilinmeyen] belli bir suremi kullanmak gerekiyo bu pompayi pompayi biraktiginda eski halinemi donuyo acaba merak ettim cogalirsa benimle paylas lutfen hemen gidip bende kiralarim 😊
EzgiAli [bilinmeyen] mama takviyesi yapiyomusun peki bende 30 dakika sagarsam anca 70 falan bide yememe cok dikkat edersem yani