Arkadaşlar besin alerjisi Şüphesi olup da bebeğine rota aşısı yaptıran var mı? Oğlumun besin alerjisi şüphesi var, doktorumuz bu durumdan kaynaklı rota aşısını yapmayalım , alerjiyi tetikler dedi fakat forumda alerji şüphesi olduğu halde ailenin insiyatifine bırakıldığını duydum aşının, hangisi doğru aklım karıştı 😕 bu konuda bilgi sahibi arkadaşların yardımlarına ihtiyacım var, teşekkür ederim şimdiden 🌸