rknrdvneyll Merhaba anneler aranızda pandemi sosyal destek paketi alan varmı ben 24 nisanda başvuru yaptm sonuca baktım süreç devam ediyor yazıyor cok uzamadı mı sizce
Merve201119 rknrdvneyll canım ben bir hafta once başvurdum bu carsamba uygun diye yazıyordu pttden gidip çektim
Patito86 rknrdvneyll illere göre de yoğunluk oluyor herhalde bende 26 nisanda başvurdum hala süreç devam ediyor🤷🏻♀️
Hilalasena Ben iki kere başvurdum faz 1 faz 2 den yaranlanduginiz için değerlendirme olmamıştır diyor halbuki ilk defa başvurduk yardim felan da almadik
Ebruli101 rknrdvneyll 25 Nisan’da başvurdum önce kapsam dışı yazdı sonra süreç devam ediyor dedi öylece kaldı 😂
SukranUras rknrdvneyll ben de 26sında başvurmuştum süreç devam ediyor diyor hala istanbul 🤷♀️ illerin yoğunluğuna göre değişiyo süre muhtemelen