Merhaba kızlar bebeğim 16 günlük , yaklaşık ⅔ gündür ne gece ne gündüz bilir olduk , sürekli çatlarcasına ağlıyor, susmuyor ve sürekli meme ile susuyor , artık emzirmekten koltukta çakılı kalmaktan bitap düştüm , meme ile o an sussa da hemen sonrasında tekrar ağlama krizi yaşıyoruz , uykusu da azaldı dalmıyor bile, dalsa da nedense 5 dk sonra tekrar ağlayarak krize giriyor , doktorumuza çok kez gittik , çok şükür herhangi bir sorunu yok , bazı bebek zordur, gazı çıktığı halde de böyle olabiliyor , Allah yardımcın olsun, geçene kadar sabret, ama memeyi kesme evet yorulmuşsun çok emzirmekten, sana probiyotik damla vereyim biraz rahat bıraksın seni
dedi , bu süreç için de en az 3 ay dedi 😞, çevrem yenidoğan koliği yaşıyor bebeğin diyor , var mı böyle durumla karşılaşan ? Önerileriniz neler artık depresyona gircem öyle ki günlerim geçmiyor 😭 gaz için önerisi olan var mı ? Ben Mamsel Rezene kimyon çayı kullanıyorum ama bana mısın demiyor sanki , anason çayı verdim çocuk paso uyuyor bu sefer , önerilerinize acil ihtiyacım var 😔