Nur_deniz Merhabalar bebeğim 21 günlük ve gaz problemi var. On gündür biogaia kullanıyoruz . Gazını ıkınarak çıkarıyor fakat hep huzursuz ve bu ıkınma hali var. faydalı olmuyor sanırım bu damla. Tecrübelerinizi merak ettim.
Tlayyq1 Nur_deniz canım benimde 23 günlük bebeğim 1 haftalıkken vermişlerdi hep aynı değişen bişe yok bende burda bekleyim
Deletedmom143 Nur_deniz biraz zaman geçmesi gerekiyor 15 günden önce kimi bebekte etki göstermiyor doktorumuz öyle demişti , birde aynı saatte vermeye özen gösterin
Azizeguney Nur_deniz Kendi kendine çıkarmasını beklememelisin kuzum bacaklarını tutup karnına iyice bastır, ayaklarına masaj yap, bacaklarını hareket ettir.
Nur_deniz Deletedmom143 Saatine hiç dikkat etmedin açıkçası. Zaman kavramımız pek kalmadığı için. Saat kurup vereyim bundan sonra en iyisi. Ve bir süre daha bekleyeyim. Teşekkürler
ShrBakar Biogaia gaz damlası değildir, bağırsak flora düzenleyici yani kakasini düzene sokar , bunun yanında ekstra gaz damlası kullanmanız gerekir, ben oğluma Biogaia+Sab simplex kullandım öyle rahatlamıştik şuan 3 ay 20 günlük azaldı çok gazı
Nur_deniz Azizeguney evet hepsini yapıyoruz sürekli masaj halindeyiz. Ama saatlerce de yapsak bitmiyor arkası geliyor hep. Bu gece 3 saat aralıksız çıkardık. En sonunda yorgun düşüp bir saatcik uyudu. Sonra yine ıkınarak uyandı.
Azizeguney Nur_deniz Ay kıyamam ya bi çay kaşığı zeytin yağı verseniz olmaz mı sizde isterseniz? Birazcıkta olsa rahatlayabilir 😞
Emirimannesi Nur_deniz canim benim bebegimde öyleydi Bio gaia bağırsak düzenleyici gaz damlası değil bende ilk doğduğunda bio gaia kullandım bir ise yaramadı dedik eczaneden nurse harvey aldik eczaneci dediki bio gaia bir ay kullandıysanız tamam artık nurse harvey kullanın dedi çok faydasını gördüm ama sen bio gaia ile aynı anda nurse harvey kullanabilirsin öyle de çok faydalı oluyor ama aynı saate vermeye dikkat et
Bksl Nur_deniz 2 aylık bebeğim bende ilk zamanlar kullandm hiç etki etmedi bize , daha sorma sab simplex aldım daha iyi geldi
Nur_deniz Sab simplex ve nurse harvey’s bunları çok tavsiye ediliyor. Hangisini almalıyım? Bian önce başlayayım çocuğum sanki her ağlayışında acı çekiyor. 😔