5806derya Bebeğim 4,5 aylık ne zaman oturtmaya başlamalıyım kızlar bir de ek besine ne ile başlamalıyım ilk bebeğim doktora gideceğim tabi ama sizden de görüşlerinizi almak istedim 😊
Tugceokur 5806derya ben 4.ayı tamamladığında yavaş yavaş oturtturdum kısa sürelerle ek gıdaya gelinde yoğurt ve sebzeyle başlamani öneririm ama benim bebeğim kaşığı reddediyor ne yapacagimi bilmiyorum nasıl geçecez bu ek gıdaya kafamda deli sorular 🤭
Azizeguney 5806derya 5 aylıkken başladı ufak ufak oturmaya sonra bebe yatmaz aldık 6.5 aylık şuan bebeyatmazda oturuyor.
Zeyzey06 5806derya Eger kiz bebekse 6. Ayini doldurmadan tam uturtulmasi sakıncalı. Kuyruk sokumu içe batabilir ve ilerde normal dogun sıkıntısı yasar. Ama belini hafif destekleyeren oturtabilirsiniz. 5. Aylık kızım ben 1 2 gundur meyve suzgecinde patates veriyorum ama cok az cay kasiginin 4/1 i . Amac cigneme refleksi olussun. Havuc kabak … devam edicez insaAllah 6. Aydada ek gıdaya gecicez.
GameProMom Bebek artık oturmak istediğini size belli edecektir , o doğru zamanı biliyo emin olun🙂 biz 5 aylık mama sandalyesinde oturmaya başladık, 6ayın bitiminde 3 gün kuralı ile el gıdaya başladık☺️