EceSultan Bende anne sütü veriyorum oğlum 6. Ayından önce bırakmazdı ben bıraktırırdım 20 dk emerdi ama şimdi 7 dk emse kendi bırakıyor. Genelde 2 3 saate bir emziriyorum eğer bebeğiniz emdikten sonra mutluysa ağlamıyorsa doyuyordur çişi kakası da iyiymiş kilo alımı nasıl? Bana kalırsa doyuyordur. 3 aylık olduğu İçin sizde 3 saatte bir emzirin