Yavuzalii kuzenimde bandaj yoktu eve geldiğimizde.Doktor hastanede taktı sonra hastanede aldılar hemen bandajı. Bi krem vermişlerdi, onu sürüyordu yengem.üstüne de bardak kapatıyordu.
Karton kahve bardağının altını kesip, pipinin etrafına çember şeklinde ama 3 parmak kadar yükseklikte o kartonu koyup bezliyorduk.Hem pipi beze değmiyor hava alıyordu ve acımıyordu.En azından biz acırsa diye düşünmüştük. Sünnet olduğunda emekliyordu 7-8 aylıktı, akşamına oyuncaklarıyla oynuyordu.