Barlasinannesi Kızlar hayırlı ramazanlar🙏🏻 19 aylık oğlum var ama konuşmuyor, sadece baba anne(addiii) diyor. Sürekli kuş gibi bişeyler anlatmaya çalışıyor ama bana çok geç kaldı konuşmakta gibi geliyor. Napsam bilmiyorum çok üzülüyorum gerçekten. Sizin bebişlerinizde durum nasıl😇
Merveeenurr Barlasinannesi kızım 4 yaşında tam olarak konuştu. Anne baba diyorsa sorun yok demişti doktor. O yüzden sabır ettik🤗yine de içiniz rahat etmiyorsa ortalık düzelince Bi doktora görünün.
Tugkaninannesi Barlasinannesi 20 aylik bizde de durum ayni, aç baba anne birde erkan diyor sadece. Cok kitap okuyoruz cok ilgileniyoruz daha ne yapabiliriz bilemiyorum. Tecrubeli annelerim fikirlerini ben de duymak isterim. Hayvan sesleri falan cikariyor mu?
Nildailay Barlasinannesi içiniz rahat etmiyorsa dokotra göüitürmekte fayda var vede 3 t den uzak tutmalısın bol kitap okumalısın
Barlasinannesi Merveeenurr en son çare olarak bi götürmeyi düşünüyorum şu illet bi bitince en azından daha iyi ortam olunca 🙏🏻
Barlasinannesi GUBILIK ben araştırdım biraz bi Prof. Un videosunu izledim 18 aylıkken 50 kelimeye yakın konuşması gerekiyormuş. Ama benim bırak 50 yi 10 kelime konuşmuyor😔
Papatyam1703 Tugkaninannesi anlattığınızı şarkıyla anlatabilirsiniz ben bu yolu seçiyorum kitap okumaya çalışsam kızım durmuyor kitabı elimden alıyor çok istiyorum ama olmuyor
Barlasinannesi Nildailay telefon vermiyoruz, tablet zaten yok, tv izlemeyi seviyor ama ama gündüzleri tv hep kapalı akşamları açıyoruz. Kitap okuyoruz şarkı dinletiyoruz beraber söylüyoruz ama ne kadar etki ediyor bilmiyorum🤷♀️
araskuzumm0918 Barlasinannesi benimde oğlum 19 aylık anne baba bile demiyor ,cikcik ,hav ,kaka diyor o da canı isterse ,anlattıklarını anlıyorsa ,göz iletişimi kurabiliyorsan korkma hiç ,her bebekte farklı oluyor süreç
Barlasinannesi araskuzumm0918 iletişimde problem yaşamıyoruz göz temasımız oldukça iyi, gel, git, at bazı komutlarımızı yerine getiriyor. Bize bişeyler anlatmaya çalışıyor ama bana bu dönemde yeterli gelmiyor 😔
mihrosum araskuzumm0918 canım konusmamız ne zaman acildi kızım 22 aylık. Meme mama bu diyor Baska bıse yok. Bir ara baaba diyordu net dııl ama baaaaaba gıbı simdi oda yok
Barlasinannesi Omersmom benim ki hiç emzik kullanmadı. Bişeylerle oynarken yaparken sürekli ağzında bi heceler var ağzı hiç durmuyor bi konuşsa hiç susmayacak 💕
Rengin Barlasinannesi gel sarılalım bende aynıyım hele ki bu donemde daha fazla taktim kafaya sonra anneme anlattım ben erken konuşmuşum ama mesela bende 4 yas buyuk kuzenim 5 yaşında adam akilli konuşmaya başlamış tabi ne doktorlar ne testler çocuk iyi biseyi yok dayim bazi kuzenlerim yine geç konuşmuş yani içimi biraz rahatlattı bazen soya çekim de olabiliyor bizde de maşallah varmış baya. Konuşacaklar merak etme. Birde çocuklar aksama kadar bizden başka kimseyi görmüyor sosyallestikce durum daha farklı olacak bence. Üzülme
Barlasinannesi Rengin belki de öyledir dediğiniz gibi, çoğu şeyi geç yaptı benim oğlum geç emekledi hatta emeklemedi 14 aylıkken yürüdü şimdi de derdini anlatmaya çalışıyor sanki başka bi dil konuşuyo ve ben anlamıyorum istediğini anlamadıysam eğer başlıyor beni tokatlamaya☺️
3prensim Rengin benim oğlumda 3 yaşında cümle kurmuyordu tek kelimelik seyler söylüyordu akrabalar çocuk 1 yaşına girdiginden beri yinemi konuşmuyo arkazmı hocaya götür pskolojim bozuldu ki oğlumda anne baba su getir götür bu tarz şeyler söylüyo çok bizler gibi akıcı konuşmuyo oğlumun kuzeni herşeyi konuşuyo kızlar birazda daha erken konuşur bildiğim kadaryla herkes karşılaştırma yapıyo artık dayanamıyorm oğlum telefn bagımlısıbir çocuk 1 haftadr kreşe gönderyorm kreşe gittiğinden beri dahada iyi oldu akranları olduğu için
annediyebiri Barlasinannesi benimki tam 2 yaşında konuştu. Anlatmaya çalışması güzel bir şey bir kac aya konuşur 😊
araskuzumm0918 Barlasinannesi aynı durumdayız ,zamanı vardır diye düşünüyorum ben ,sizde içinizi ferah tutun
Rengin Barlasinannesi vurma bizde de var kendini ifade edemiyor sinirleniyor. Benim ki de herhseyk geç yaptı emekleri ama 14 aylikken yurudu 11 aylikti diş çıkardığında. Bende çok taktim kafama ama annem rahatlattı biraz beni. Sizde takmayın şu zamanlar bi geçsin daha iyi olacak bülbül gibi konuşacaklar bu defa da ayyyy susmuyor diyeceğiz 😂❤
Yigitahmedim Barlasinannesi etrafım da kactane oğlumla yaşıt çocuk var hiçbirinin 50 kelime ettiğini duymadım çoğu doktor 5 10 kelime yeter diyor benim oğlum 23 aylık 10 kelime ancak söylüyor o da canı isterse her çocuk farklı
Nildailay Barlasinannesi illakş etki ediyor anne ve babada geç konuşmuşssa bazen bebeklerde geç konuşuyormuş
Barlasinannesi Rengin o günleri iple çekiyorum resmen💕 yeterki konuşsun ne istediği belli olsun böyle çok zor
Mom8 Barlasinannesi erkek çocuklarda konuşma ve ek becerileri biraz geç oluşuyor. Bir şey istediği zaman cümle kurmasını teşvik edin mesela su deyince su vermeyin su içmek istiyorum dedirtin zorlasın kendini biraz. Parmakla gösterdiği şeyleri tek kelime olsa bile söylemeden vermeyin. Siz çok konuşun yanında ve tv izlemesine izin vermeyin