Yavuz kesinlikle yaptır canım,bütün bulaşıcı hastalıklar aşı olmayan çocuklarda bulunuyor.dırencsız oluyorlar,zamanında aynı aşılar bize de yapılmış hiçte bişi olmadı, tüm saglıkcıların da savunduğu şey bu,kafanı karıstırmasınlar,bizde hepsini yaptırıyoruz,