Herkese merhaba. Bebeğim 23 günlük ve birkaç gündür alnında ve yanaklarında ufak ufak sivilcemsi şeyler vardı, bugün kafasının alnına yakın bölgelerinde de aynılarını gördüm. Acaba bebeğimi yıkadığım şampuandan olabilir mi diye düşündüm , mustela kullanıyorum ama. Var mı aynı durumu yaşayan anneler?